Tuesday, November 25, 2008

Pandangan Saya Mengenai Wanita

Ingin tahu pandangan saya mengenai Wanita, saya rasa Rafidah memang patut serahkan kuasa lebih awal kepada Shahrizat.

Jika penyerahan kuasa dilakukan dengan baik, Wanita tidak akan berpecah, ia akan kekal kukuh malah mungkin lebih kukuh dari sekarang.

Mengapa perlu ada gap selama tiga bulan itu?

Bukan saya menyebelahi Shahrizat, tetapi saya rasa sentimen dalaman Wanita memang mahukan perubahan.

Mengapa perlu Rafidah menentang arus. Bila beliau enggan berundur, imej beliau sendiri yang rosak sebenarnya. Beliau dilabel gila kuasa oleh sesetengah pihak.

Sayang, jasa Rafidah bukan kecil dalam Wanita dan tidak elok beliau diberikan label seperti itu.

Namun, jika beliau enggan berundur maka itulah gelaran yang akan diberikan orang.

Mungkin lebih buruk lagi nanti.

4 comments:

Da Real Deal said...

Terima kasih. Barulah ini boleh di panggil blog saudara dan bukan blog burung kakak tua.

Orang masuk ke dalam blog saudara untuk tahu pandangan you. Baru kita boleh nilai samada you layak duduk di dalam MKT atau tidak.

Saya akan pertimbangkan undi utk Saudara. Ada 4 bulan lagi. Teruskan dengan pandangan2 tanpa segan, silu atau takut tidak direstu oleh org2 atas. Yg perlu di menang keyakinan adalah dari bawah, bukan dari atas.

Wasallam.

Da Real Deal said...

Salam Bro.

Tolonglah hentak sikit Soi LEk dan Wanita MCA tu yg menyoal Ketuanan Melayu.

Apahalni pengkhianat2 bangsa yang nak bertanding jawatan2 tinggi tapi tak berani nak hentak org yang menyentuh bangsa kita?

Do something man!! Lompat dari kutub utara tu apa ada? Cina dah mula soal Ketuanan Melayu lu diam!!

Aku nak bersuara di media tak laku. Kalau tidak aku aje yang sound.

anakpakcu said...

Assalamualaikum Dato! Bila nak setel masalah nie...Mansor nie orang kuat dato' pasal pa tak boleh selesai, mana dia geng kerja kuat dato? http://kakchah7.blogspot.com. Salam.

Anonymous said...

ko baru tau ke pura2 baru tau orang amenok gile kose???
pandai belakon tul anak keling ni myamar melayu ni